Tutti i volontari della Misericordia Floridia esprimono il loro cordoglio alla famiglia di Salvatore Cupperi Coordinatore dei volontari del gruppo comunale di protezione civile per l’improvvisa dipartita.

3 pensiero su “SOLARINO. “Condoglianze alla famiglia di Salvatore Cupperi coordinatore del GCVPC”
  1. Aw, this was a very nice post. In thought I want to put in writing like this additionally – taking time and precise effort to make a very good article… however what can I say… I procrastinate alot and in no way seem to get one thing done.

2. That is very interesting, You are a very skilled blogger. I have joined your feed and stay up for in the hunt for extra of your magnificent post. Additionally, I have shared your web site in my social networks!